social media

5 tool-uri folositoare pentru social media

Pentru gestionarea eficienta a retelelor de socializare este absolut necesara cand ne dorim sa ajungem la potentialii clienti intr-un mod cat mai rapid si interactiv. Timpul este o resursa pretioasa atunci cand avem de gestionat si analizat campanii.

1) Google Trends

google trends

Google Trends este un instrument complet gratuit pe care Google l-a creat pentru a ajuta pe oricine să caute subiecte care sunt in trending pe online. Brandurile îl folosesc pentru a monitoriza lucrurile notabile care se întâmplă în lume. Mulți profesioniști folosesc acest lucru ca o modalitate de a descoperi și de a împărtăși informații legate de ceea ce este cel mai popular chiar acum.

De asemenea, puteți utiliza Google Trends pentru a monitoriza cuvintele cheie pentru a vedea dacă acestea sunt în trend și cum se compara volumul lor actual cu cel din lunile și anii precedenți. Puteți mai apoi sa utilizați aceste informații pentru a vă pune la punct strategia de online marketing.

2) Canva

canva

Un alt instrument fantastic pe care ar trebui să îl știe absolut fiecare brand sau afacere online este Canva.

De multe ori, managerii și distribuitorii de content pe social media trebuie să poată crea imagini frumoase fără un designer. Este ceea ce face parte dintr-o mare strategie de social media.

Canva este instrumentul pe care mulți comercianți se bazează pentru a face rapid imagini pentru platformele sociale. Puteți utiliza șabloanele, pictogramele și ilustrațiile gata făcute pentru a face imaginile să pară profesionale fără a fi nevoie să faceți o mare parte din lucrarea de design reală.

Canva are o interfață drag-and-drop ușor de utilizat, plus o bibliotecă masivă de peste două milioane de elemente grafice.

3) Unsplash

unsplash

Unul dintre instrumentele noastre preferate în design și fotografie este Unsplash. Unsplash este o bibliotecă masivă de fotografii profesionale gratuite pe care le puteți utiliza.

Fotografiile Unsplash sunt cu adevărat populare printer multi dintre specialiștii in social marketing, deoarece pot contribui la oferirea unui conținut profesionist.

4) Facebook Analytics

facebook analytics

5) Instagram Analytics

instagram analytics
Share: